Nasyazrin Journal: Good or bad news..?

Good or bad news..?

Kalau surat dimulakan dengan sekacita....mestilah good news kan, tapi berita yang aku dapat ni aku tak pikir plak ianya berita yang boleh buat aku gembira...awal baca memang terdetik sikitla kat dalam hati aku (gembira) tapi bila baca bawah sikit...cam kecewa la..sudah pasti ianya bertukar sedih...

sepatutnya aku nak dengar happy ending..bukan sad ending..
Sebenarnya.......AKU DAPAT TAWARAN SAMBUNG BELAJAR KAT UITM..

.Alhamdulillah aku berjaya jugak niat nak sambung belajar..Tapi bukan kat cawangan yang aku harapkan. Kat PERLIS nuuuu....kat utara. memang la dekat sangat dengan kampung halaman aku kat KEDAH ....tapi laki aku ni camna? aku kat KL sekarang ni...tak kan nak tinggal dia. bukan dekat KL ngn PERLIS...

nampak gayanya aku kena slow talk la ngn laki aku..tapi adakah aku diizinkan, atau aku terpaksa buang jauh2 hasrat hati pada tahun ni dan mohon semula untuk sesi akan datang.....tapi kalau lain kali mohon tak dapat camna plak....tak ke rugi...kalau nak tukar campus, mesti tak dilayan...

HUHUHUHUHU KETAWA DALAM TANGISAN NI....

Nuffnang Ads