Nasyazrin Journal: Blog aku dah lama tak berupdate...jeng2

Blog aku dah lama tak berupdate...jeng2

Wahh... hampir sebulan rasanya aku tak update blog ni...memandangkan aku sekarang dah sibuk kat Arau, Perlis sana....bukan busy mana pun tapi ada beberapa sebab yang memghalang aku update blog ni kat sana... antaranya... jeng2

* kat sana wireless sangat lah susah nak dapat.
* internet terlalu la slow....guna broadband pun cam membantu.
* aku tak rasa pun nak uopdate blog aku.... ( bz la konon)
* tiap malam aku tido awal.... siang aku bz masuk kelas.
* Tak da cita yang aku nak kongsi... rutin harian aku sama ja..

harap nanti aku dah pindah rumah baru, dah setup internet streamyx yang baru.... leh la aku update hari2 blog aku yang tak seberapa ni.... tapi ada ke orang jengah masuk blog aku yang tenggelam timbul ni...]

Tiada ulasan:

Nuffnang Ads