Nasyazrin Journal: Test..test...test !!!

Test..test...test !!!

Hahhaha.....huhuhuhu bukan syok ni, serabut kepala otak sebenarnya...ni la perkara paling aku tak suka bila blajaq ni...T. E. S. T...aku cukup tak suka bila lecturer gtau dia nak buat kuiz or test.. kalau dia dah cakap dua benda ni, minda aku mula la berpinar2 pikir...aku mesti baca buka atau dengan erti kata lain.. STUDY.. study..hard or smart.. tapi rajin ke aku sebenarnya nak study ni. penyakit M.A. L.A.S selalu datang bila aku pegang buku atau pen... mula la aku gatal nak buat benda lain... sapa leh tolong aku buang penyakit berbahaya ni..

Saat aku tulis entry ni pun sebenarnya petang ni aku ada Quiz... buku ja yang kat sebelah, tapi aku wat kerja len...update blog... kan aku dah kata tadi...aku akan buat kerja len bila pegang buku...huhuhuhu..

Minggu ni mungkin ada kuiz or test... pastu akan tetap menyusul beberapa test lag...aku kena stanby  ni.. dulu masa blaja kat UKM boleh la study rajin2 sebab masa tu otak fresh lagi... sekarang ni dah nak berkarat dah...aku kena asah bagi tajam ni..

Oh korang, please bagi kata motivasi kat aku sikit untuk aku terus berjuang memperjuangkan perjuangan ( tu dia banyaknya juang kat sini )yang belum selasai ni...


Tiada ulasan:

Nuffnang Ads