Nasyazrin Journal: Dalam hatiku...ada taman?

Dalam hatiku...ada taman?

Walaupun taman bunga aku dah lama tak keluarkan bunga sejak aku pindah mai negeri terkecil kat malaysia ni....maklumlah aku dah jadi pemalas nak belai2 pokok bunga aku tu.. kalau dulu tiap2 hari aku siram n baja...belai bagaikan bayi, tapi sekarang ni...tengok daun sampai terkulai layu mencecah bumi barula aku terkedek2 cari air siram...daun2 pun dah kekuningan bagai. bunga apatah lagi la...putik bunga un aku dah tak pernah nampak... nak kata busy terlampau tu tak da lah...cuma aku malas... kalau dah malas nak wat camna kan.. 
 eh..eh...eh...aku bukan nak cita pasal pokok bunga aku yang dah layu tu..
.lantak la kan ... ni aku nak cita pasal hati aku ada taman ni...berbunga2 la nampaknya hati aku hari ini... bukan ada apa pun, cuma aku rasa bahagia sangat hari ni..tak tahu kenapa.. aku tak da stress2 ...walaupun aku terpaksa study 4 subjek sekaligus untuk test minggu ni...aku langsung tak da tekanan...rileks ja.. yelah aku dah nekad study kali ni aku tak nak bebankan diri aku...aku nak buat yang terbaik.. lagi pun aku rasa study kat sini lebih rileks n santai... tak stress macam study engineering dulu...kalau dulu, bila lecturer bagi assignment ja, aku dah nula stress sebab tak leh buat..susah sangat... tapi kat sini aku hadapi dengan tabah... rancang sebaik mungkin.. walaupun aku ada suami..semua tu tak jadi masalah..malah ianya buat aku lebih kuat nak hadapi semua ni...
  aku bersyukur sangat dapat suami yang sangat  memahami aku...sanggup ikut aku, tinggalkan kerjanya yang menimbun tu...itulah pengorbanan seorang suami... terima kasih sangat.... nanti aku buat entry cita pasal character husband aku ni....n kalau ada masa aku nak buat episod percintaan aku ngn husband n ex2 boyfriend aku....banyak pengalaman aku dalam mengenali hati lelaki... nanti kan ya... tu pun kalau aku tak busy k...

mesti korang nak tahu kan......aku akan cita by episod...jgn lupa baca nanti.. menarik tau...leh buat novel..hahhaa. dah lari tajuk dah ni.. k la aku study dulu sementara hati aku berbunga2 ni...penuh jadi taman dah..








2 ulasan:

RENTAS DUNIA TRAVEL AND TOUR SDN BHD berkata...

salam sejahtera,

dah jadi follower ke 61 dah ramai tu , ok ainul tunggu episod yg seterusnya.

aishah berkata...

thanks ainul...follow..
tak ramai pun...
thanks berminat nak baca kisah sha

Nuffnang Ads